Usluge

Izrada i provedba marketinške strategije najkompleksniji je dio cjelovitog marketinga neke tvrtke. Uključuje kanale kojima se ponuda/vijest komunicira, budžet, ciljanu skupinu, razinu vidljivosti, trajanje, partnere u provedbi itd.

Velika marketinška strategija nije potrebna svima, ona ovisi o budžetu te kome, kada, gdje i kako se želi nešto poručiti. Ponekad je dovoljno uložiti 1000 kn u 2 marketinška kanala poput objava na Facebook stranici i podjele letaka da bismo vidjeli pozitivan pomak. Je li vama to dovoljno da primijetite porast?

U slučaju kada to nije dovoljno, izrađuje se marketinška strategija, a može se sastojati od:

📅 Zakup i planiranje medijskog oglašavanja
🔎 Oglašavanje u Google tražilici
📲 Oglašavanje na društvenim mrežama
💻 Oglašavanje na internetskim portalima
📰 Oglašavanje u tiskanim medijima
🚌 Vanjsko oglašavanje (billboard, DOOH, plakatiranje, autobusno oglašavanje, oglašavanje unutar ustanova…)
🚀 Go-to-market strategija
📩 Viber i SMS oglašavanje
🎯 Organizacija i provedba promocije uživo
🎁 Organizacija i provedba nagradne igre
🤝 Sklapanje i provedba sponzorskih ugovora
🙃 Gerila marketing

🖋 Izrada sadržaja za društvene mreže (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok)
🖥 Izrada sadržaja za web stranicu
📄 Izrada sadržaja za oglašavanje
👠 Izrada opisnog prodajnog teksta za proizvod/uslugu
👑 Izrada i provedba plana suradnje s influencerima
📣 Vođenje društvenih mreža
🧯 Krizno komuniciranje

🌎 Izrada web stranice
🪚 Redizajn web stranice
📈 Analiza i prijedlozi za poboljšanje postojeće web stranice
⚙ Kontinuirano održavanje web stranice
✅ Osnovna SEO optimizacija
💡 Koordinacija spajanja s vanjskim digitalnim rješenjima (Wolt, Glovo, Infobip, NTH, CorvusPay…)
🏢 Koordinacija implementacije poslovnih sustava (ERP, CMS, WMS, Back Office programi…)

Osim operativne provedbe, svaku navedenu uslugu možemo ponuditi i samo u obliku savjetovanja.

Puno toga znamo, ali ne sve.

Prema klijentu smo transparentni i ako u nečemu nismo dovoljno dobri, pomoći ćemo mu da pronađe tvrtku koja je. Trenutno nismo u mogućnosti pružiti usluge zakupa i oglašavanja na radiju i TV-u, organizacije događanja, e-mail marketinga, izrade web shopa i aplikacija.

Klijenti

Klijenti ponekad ne znaju objasniti kako bi nešto htjeli realizirati, ali znaju što žele i to je najčešće – direktno ili indirektno povećanje prodaje. Daju nam svoje povjerenje da ćemo izvući maksimum iz svake uložene kune, bilo da se radi o jačanju komunikacijskih kanala poput web stranice i društvenih mreža ili o ulaganju u oglašavanje. Skup svih potrebnih radnji pomoću kojih dolazimo do klijentovog cilja, nazivamo strategija. Brinemo se da svi i sve radi glatko.

Faze u kojima nas klijenti angažiraju:

Trebate nekoga tko će saslušati vaše želje i potrebe, pitati puno pitanja, a potom kreirati ideju ili nekoliko njih. Ako vam se ideja svidi, kreiramo strategiju kako ideju provesti u djelo. Navedenu strategiju možemo isporučiti po sistemu “ključ u ruke”, ako ju možete provesti sami unutar svoje tvrtke.

Ipak, provođenje strategije je ujedno i njen najzahtjevniji dio, a mi smo malo ludi pa smo se za to specijalizirali. U ovom, nama najzabavnijem procesu, provedbu ideja i strategije nazivamo projekt, potpuno mu se posvetimo i ponosimo rezultatima. Po potrebi ponovimo cijeli proces s idućim zajedničkim projektom.

Primjeri realizacije koja je počela našim odgovorom na klijentov problem:
Grey Villas, Yves Rocher & Wolt

Znate što i kako želite, ali želite vanjskog suradnika za pomoć pri realizaciji. Nikakav problem! Sve ideje stavljamo na stol i zajedno ispoliramo strategiju. Zasučemo rukave i kreiramo taktiku provođenja do najsitnijih detalja. Sama provedba nekada traje nekoliko tjedana, a ponekad nekoliko mjeseci. Idemo prema cilju. Na kraju se ponosimo rezultatima i po potrebi ponovimo cijeli proces s idućim zajedničkim projektom.

Primjeri realizacije koja je nastala klijentovom idejom, a našom provedbom:
Smart RI, ABC tehnika, Croplex

Svaki tjedan/mjesec/po kampanji kreiramo novu ideju. Potom strategijom odgovaramo na pitanja “što?”, a zatim taktikom na pitanja “kako?”. Provodimo projekt sastavljen od ideja, strategije i taktike, a zatim kreiramo izvješća i pratimo rezultate. Onda ponovno. I ponovno. Komuniciramo s klijentom, crpimo inspiraciju. Iz tjedna u tjedan, mjeseca u mjesec. Po potrebi paralelno radimo na nekoliko projekata za istog klijenta. Ispunjavamo ciljeve jedan za drugim.

Primjeri realizacije provedbe projekata na duge staze:
Zelena Kostrena