Marketinška strategija za “Grey Villas” apartmane

Klijent: Hotel Kralj Tomislav
Datum: 15/08/2020
Usluge: MARKETINŠKA STRATEGIJA
KATEGORIJA: TURIZAM

01. Problem

Kada spomenemo ljeto 2020. godine, prve asocijacije su Covid i najčudnija sezona ikada. Iznajmljivači apartmana na Jadranu osjetili su veliki udar na svoje poslovanje. 

Jedan od njih bio je i naš klijent. U prvom kontaktu objasnio nam je kako strahuje od ljeta koje dolazi uskoro, a nitko nije bukirao apartmane. Bilo nam je jasno zašto je tako, do sada su se oslanjali na turiste iz inozemstva, a u tom trenutku većina granica bila je zatvorena. Uz sve to, klijent shvaća da je potrebno nekako uložiti u oglašavanje, ali budžet je iznimno skroman.

02. Strategija i provedba

Shvatili smo situaciju u kojoj se nalazi i prihvatili izazov. Kreirali smo mini strategiju i zaključili da će biti potrebno ići “na mišiće”. Facebook društvenu mrežu smo odlučili iskoristiti na 3 načina. Počeli smo s objavama na postojećoj Facebook stranici kako bismo aktivirali pratitelje i podsjetili ih na postojanje apartmana. Drugi način je malo dosadniji, ali svakako učinkovit – jednom dnevno nudili smo slobodne termine u ciljanim Facebook grupama.

03. Naš touch

Treći način na koji smo iskoristili Facebook bio je giveaway. Sve omraženiji način promocije u marketinškim krugovima mi smo iskoristili na najbolji mogući način. Covid situacija pogodila je sve naše klijente, pa smo djelovali na nekoliko frontova.

Vlasnika apartmana smo zamolili da nam ustupi 2 apartmana na kraju sezone kako bismo mogli organizirati Darivanje. Odmah je pristao i svidjela mu se ideja promocije.
Kontaktirali smo naše druge klijente, objasnili što bi njima ova suradnja mogla donijeti i dogovorili Darivanje. Dva klijenta su pristala i na njihovim Facebook stranicama koje broje preko 100.000 pratitelja objavili smo darivanje. Čak 7 noćenja na predivnoj lokaciji! …i naravno, zapalili društvene mreže!

Usluga za uslugu između tvrtki bila je win-win situacija!
Zahtjevniji dio posla bio je konzultirati se s pravnicima i provjeriti sve aspekte ove ponude. Raspisali smo detaljna pravila darivanja i javno ih objavili. Ništa nismo prepustili slučaju!

04. Rezultat

Naš angažman je trebao trajati 2 mjeseca. Aktivacija Facebook društvene mreže na 3 potpuno različita načina rezultirala je rasprodanim svim apartmanima do kraja sezone, u samo mjesec dana!  🎉

Gotovo svi gosti bili su doomaaatji (morate ovo izgovoriti kao ekipa koja živi uz more), što do tada nije bio slučaj! U Darivanju je sudjelovalo na stotine ljudi, a dvoje dobitnika uživalo je s obitelji u ovim predivnim apartmanima na savršenoj lokaciji. Rezultatima smo iznimno ponosni obzirom da je budžet koji smo uložili bio doslovno 0 kn!

Leave a Reply

Your email address will not be published.